Software til udlejning af boliger for professionelle udlejere

Som professionel udlejer af boliger, kan det være svært at holde overblikket over udlejningsprocessen. Der er mange faktorer, der skal spille sammen for hurtigt og effektivt at kunne udleje lejeboliger – både opsætning af lejlighederne på lejeportaler, markedsføring, dataindsamling og dialog med potentielle lejere. Propstep tilbyder en udlejningsplatform til professionelle udlejere, der gør udlejningsprocessen mere effektiv og målrettet.

Propstep – en optimeret og digitaliseret udlejningsproces

Anvender man Propsteps software til udlejninger, får man muligheden for at få en optimeret og digitaliseret udlejningsproces. Der bliver arbejdet i en platform, der har stort fokus på brugervenlighed, og dine boliger bliver udbudt på Propsteps udlejningsportal. Der er mulighed for at synkronisere boligerne mellem portalen og din egen hjemmeside, og der er en generel tidsbesparende faktor i høj automatisering. Automatiseringen kan strække sig lige fra svar til lejerhenvendelser, screening af lejere og oprettelse af lejekontrakter. Denne automatisering frigiver en masse tid for dig og dine medarbejdere, så I kan fokusere på det, I er stærkest inden for.

Hvilke muligheder er der for udlejning af software?

Et samarbejde med Propstep giver en række muligheder for udlejning af software – lige fra en gratis pakke, der giver nogle redskaber, til en dyrere pakke, hvor det meste håndteres af Propstep.

Starter-pakken giver en række redskaber til jer, som I kan anvende. I får blandt andet relevant og overskueligt overblik over jeres data, I får redskaber til målgruppebaseret markedsføring, og I får boligvisning på Propstep. Arbejdet ligger dog stadig hos jer.

In-house-pakken baserer sig på en betaling pr. udlejet bolig. I skal altså kun betale, når der er resultater. Her er automatiseringen større, der er mulighed for flere brugere på platformen og flere af de arbejdsopgaver, I normalt har, vil blive klaret for jer.

Endelig er det også muligt at få en fuld pakke, der kræver et oprettelsesgebyr. Her bliver næsten alt håndteret fra Propsteps side – det gælder blandt andet lejerdialog, fremvisninger og oprettelse og udfyldelse af kontrakt. Automatiseringen er i top, og det er både effektivt, optimeret og digitaliseret til en grad, hvor arbejdsbyrden bliver ganske lille. Og den arbejdsbyrde der er – ja, den klarer Propstep det meste af!

Glade udlejere giver glade lejere

Ved at gøre arbejdet let for udlejerne gennem digitalisering og automatisering, så bliver hele systemet mere pålideligt. Derudover er der overskud fra jeres side som udlejere, og det vil smitte af på lejerne. Glade udlejere giver altså glade lejere – og det er det vigtigste! Når udlejerne er glade, vil de anbefale jer til folk omkring sig, ligesom de vil skrive gode anmeldelser. Derfor kan en investering i digitalisering faktisk være en investering i lejerne – og dermed en investering i fremtiden.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *